-
Garantie / Klachten
Garantie
Bij PING7 heeft u op al uw aankopen dezelfde garantie als bij ieder andere fysieke winkel. De garantieduur verschilt echter per product en per merk. De wettelijke garantietermijn bedraagt 2 jaar. Afhankelijk van het gekozen product, is de garantietermijn maximaal 5 jaar. Indien uw product na aankoop stuk gaat of stuk is bij aflevering (dead on delivery), neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij zullen u een passende oplossing aanbieden.
De onderstaande situaties vallen niet onder de garantietermijn:
- normale slijtage als gevolg van gebruik
- oneigenlijk gebruik
- beschadigingen met opzet
- beschadigingen door nalatigheid
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Ping7.nl
Stuivezandseweg 54A
4882 NH Zundert
Tel: 076 5147497
Email: info@osby.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Osby Kantoormeubelen bij is aangesloten.